Blogger Backgrounds

Thursday, May 19, 2011

Ya Allah

Ya Allah, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku
pada seseorang yang melabuhkan cintanya
padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk
menyintaiMu
...Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati, izinkanlah aku
menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut
padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang
cinta nafsu
Ya Rabbana, jika aku jatuh hati jagalah hatiku
padanya agar tidak berpaling dariMu
Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu
Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat di sepertiga malam
terakhirMu
Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan menyeru manusia kepadaMu

No comments:

Post a Comment

bnde yg ana teringin ... huhu

  • bffe <3
  • berjaya lam idop
  • someone yg take care gylee
  • staight hair
  • mini cooper
  • motorcycle
  • blackberry
  • mix-style headphone

my text

mri click sini ... tgk ape jd .. huhu (jgn pkir bkn-2 da la)

DOMO

comey nye ... geram bt0l tgk

HELLO !

music